[globaloutlookDH-l] looking for Master's degree in Digital Humanities at UK

Ernesto Priego efpriego at gmail.com
Tue Sep 30 11:51:31 MDT 2014

De nada. Todo lo mejor. No quise asustar; sólo creo que es bueno estar
preparado para los altos costos pues pueden ser todo un shock. Más vale
prevenir ;)

Saludos

*Dr Ernesto Priego*Lecturer in Library Science
#citylis City University London
Editor-in-Chief, *The Comics Grid: Journal of Comics Scholarship *
http://www.comicsgrid.com/
http://epriego.wordpress.com/  @ernestopriego
<https://twitter.com/ernestopriego>

Taking Comics Seriously: